16. juuli 2011

Ärge meile helistage

Muidugi mulle meeldib, kui helistatakse, isegi keset ööd - aga vastu me ikka ei võta, kuna telekom koorib roamingu tasuna meeletut raha.

Kõige halvem on see, me ei näe kas kes helistas - näitatakse mingit kohaliku kõnekeskuse numbrit.
Seega kõige kindlam võimalus operatiivselt meiega suhelda on SMS-i saatmine.

Noh ja võite ka kohalikule telefonile helistada skype abil vms. +569 753 44 753 - küsida Tšiili Hendrikut.

Veelkord reklaamide Nokia 1616 telefoni, pean vist endale kalendrisse tulevikku märkuse tegema, et ma ei unustaks telefoni laadida ja ühtlasi ka kirja panema, et kus laadija jäi eelmisest korrast.

2 kommentaari:

  1. Kui keegi mulle mingil põhjusel siia helistada peaks tahtma, siis minu number on +56 9693 8820

    VastaKustuta
  2. Tundub, et mu number on hoopis +56 9 9693 8820 ehk üks 9 kurivaim jäi vahelt välja.

    VastaKustuta