4. september 2011

Minu Tšiili !

Tere, kõikidele kroonika lugejatele!
Et blogi lugejatele veidi uut teravust tuua siis otsustasin uue tulijana ka sissekande teha.
Pärast pika ja väsitavat lennureisi siin me nüüd oleme. Praeguseks on olnud aega juba pisut tutvuda ja ringi vaadata nii et esmamuljed on olemas ja võib öelda et hetkel olen väga positiivselt meelestatud, sest inimsed on toredad mis sest et enamuse ajast jääb jutt selgusetuks. Selle keele asjaga on päris palju nalja saanud, kui muud üle ei jää siis naeratusega saab päris tublisti hakkama. Ma loodan et peadselt saab esimeste keele tundidega algust teha, sest üks väga lahke eesti tüdruk lubas meid sellega aidata.
Esimesed metrooreisid
Uut voodit lahti pakkimas

Nüüd on meil teine voodi ka piisavalt suur

Mis siis vahepeal toimunud on? Alates päevast mil me saabusime on päevad üsna kultuursed ja sisutihedad olnud nii et aega igavust tunda pole olnudki. :)Poisid on hoolitsenud kenasti selle eest,et me oskaksime linnas ringi liikuda ja teame kus saab soodsamalt toitu osta. Laupäeva hommikul suundusime peale kiiret hommikusööki kohaliku turgu vaatama, mis oli päris eksootline koht ja mis oma valikuga teeb Eestis olevatele turgudele ikka kõvasti silmad ette. Ma arvan, et sealt võib mind leida edaspidi kindlasti veel ja veel.
Teel turule leidsime sõbra  - harilik metskits

Portree

Tänavakunst, enne kui üle värvitakse

Teater

Tuumasibulad ja rohelised tõrvikud

Esimene ost tehtud

Grill poekärus

Üldse on meil siinsed söögi tegemised juba omaette blogimist väärt.
Reedel olime aga külla oodatud eesti neiule, kes oli meid kõiki enda poole sünnipäevapeole kutsunud. Vastuvõtt oli väga soe ja armas, samuti sealne pererahvas, ma loodan et ka edaspidi saame selliste toredate küllakutsete osaliseks. Ja milline ülimaitsev toit! Nalja tegi mulle veidi see tervitamisviis, kui võõras inimene sind esmaskordselt nähes õrnalt põske riivab. See suutis piisavalt meie seltskonnas elevust tekitada. Külas oli ka professionaalne mustkuntsnik, kes suutis oma kaarditrikidega nii osavalt ringi käia, et hakka või uskumagi, et inimesel on kõrgemad võimed. Igathes väga tore õhtu oli.
Meie tagasihoidlik kingitus

30 minutit gaasiahju nupu allhoidmist tasus ära

Ühislooming

Laupäeval olid poisid meid registreerinud ühisele startup rahva grillile,mis toimus linna ääres. Nägime siis ära ,mis inimesed need veel peale meie poiste nii kaugele on tulnud " oma asja" tegema. Tuleb tunnistada täitsa toread ja jutukad inimesed. Tutvusin paari uue inimesega ja õppisin mõne inimese näo ja nime selgeks. Loomulikult ei puudunud grillilt ka vorstid ja liha mis maitses jällegi hästi. Kuna ilm kisus jahedaks ja vihmgi polnud enam kaugel siis astusime kodu poole, enne seda sai tehtud ka väike lauajalka. Kes võitis? Sport loomulikult.
Laupäeva kultuuriprogramm sellega veel ei lõppenud ,sest meid olid kutsutud veel järjekordse eestlase ärasaatmispeole.mis toimus ühes kesklinna baaris. Mina ja Ingrid andsime siiski jet lagile alla ja jäime koju magama.

Pühapäevaks oli juba plaanid tehtud ja sätisime end mägedesse matkama, kõik kulges seni hästi kui jõudsime sissepääsuni, kus kohalik valvur püüdis meile selgeks teha et siit te täna küll mägedsse ei saa. Miks, see jäi päris täpselt arusaamatuks ,võib ainult arvata et ilma tõttu, kuna eelmine öö sadas vihma siis võis rada olla ehk porine ja märg. Nii ei jäänudki meil muud üle, kui tagasi linna poole tulla.
Kuna päev oli alles poisike siis läksime vaatasime veidi linnas ringi ja ronisime ühe kesklinnas asuva mäe otsa. Ajaloohuvides võib ära mainida,et sai ostetud pann, kann.
Ja kuna laupäeal sai turult head paremat ostetud siis sai õhtusöögiks ahjukana,lillkapsas ja kartulipuder. Kuna Ingrid suutis juba reedel imemaitsva kringli küpsetada siis mõtlesin, et ei saa mina ju viletsam olla ja küpsetan ühed kaneelirullid. Kõik läks seni hästi kui köögist hakkas kõrbe lõhna jõudma. Kaneelirullid said pisut liiga well done, aga keegi ei kurtnud ja sai neidki söödud.
PS! Saime täna Ingridiga endale ka kohalikud telefoninumbrid!