19. juuli 2011

Kohvikultuur Tšiilis

Mõltesin, et vahelduseks Tšiili Hendrikule kirjutan ka ühe sissekande. Nimelt tahaksin rääkida enda jaoks olulisest - kohvikultuurist Tšiili moodi ehk siis selle puudumisest. Siin maal tuleb korraliku kohvi saamiseks ikka väga tõsiselt vaeva näha, kuna kohalikud tarbivad ainult lahustuvat (Nestcafe) kohvi. Isegi restoranides. Nendest vähestest toidupoodidest, kus käinud olen, pole ma suutnud veel õiget kohvi leida.
Ja need kavalpead, kes mõtlevad, et võtaks oma kohvi kaasa, nendele on mul kahjuks halb uudis - väga tõenäoline, et see korjatakse piiri peal ära, sest kõik kohvrid lastakse tollis röntgenist läbi ning toiduained konfiskeeritakse.

Nii et minul on käsil teine nädal kohvita ja enam pole hommikuti peavalu ;)

2 kommentaari:

  1. Jõudu,

    Tahtsin sulle helistada ja anda paar näpunäidet talutava tökati valmistamiseks, mis su igas asendis käima tõmbab, kuid nõedsa kurivaimu, helistades sinu poolt väljakuulutatud numbrile võtab vastu mingi keskealine daam ja räägib paar lauset tundmatus keeles. Ei oskagi sellest midagi arvata. Loodetavasti on mõnel teisel inimesel kes Zumi on tüütada tahtnud rohkem edu olnud ehk siis asi minus aja minu Skypes.

    Mike

    VastaKustuta
  2. Tundub, et mu number on hoopis +56 9 9693 8820 ehk üks 9 kurivaim jäi vahelt välja.

    VastaKustuta